návrh na zlepšení komunikace při příjmu vozidla , zpětná vazba na základě osobní zkušenosti
Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Jak říkám u samotného servisu jsem měl bohužel problém, že než jsem dojel za servisu domů, tak se mi rozsvítilo info o chybě světlometů i když se mu servis měl věnovat v rámci svolávací akce...Přitom to nebyl hlavní důvod mé návštěvy u vás - tobyla běžná výměna olejů
Organizace: Doufám, že to někdo čte, když už se budu vypisovat.Výměna oleje: info při objednání: max 3 hodiny...Info při přistavení vozidla : ano max 3 hodiny, vaše auto spadá do "svolávačky ,kvůli světlometům, ale to do 13ti hodin zvlaádneme /auto přistaveno před desátou/, ještě něco pane Burkoni? Ano hapruje mi softvér , nelze ovládat vlastního uživatele" dobře podíváme se na to a dám Vám vědět:
výsledek vozidlo bylo k dispozici po 6ti hodinách -šas jsem schválně zapsal na předávací protokol, info do té doby od pracovníka na příjmu nulová - olej vyměněn , svolávačka prý také vyřešena / mimochodem , než jsem dojel ze servisu do Chrudimi rozsvítila se závada na světlometech, před návštěvou servisu bylo vše ok, na software však nedošlo,, že se budu muset znovu objednat - bez návrhu na nový termín, bez informace o časové nárošnosti přehrání SW. Od jedné do půl čtvrté jsem tedy čekal na auto, - tzn. netrefila se nročnost jednoduché údržby vozu o 100% to jako vážně??? Bez omluvy , bez ničeho? Čekal bych alespoň něco jako, "mrzí nás to , ale když přijedete zítra v 15 hodin , SW uděláme na počkání , vy si dáte kávu a pak Vám to pomůžeme znovu nastavit, víme , že se SW občas bývá poroblém... Závěr: nejsem pipinka, ale má firma si koupila VW za 2,5 mio adovolím si tvrdit, že můj čas je minimálně stejně drahý , jako hodina servisu VW. snad to pomůže jako podnět ke zlepšení služeb kolem servisu a tím i ke spokojenějšímu zákazníku, neboť jen spokojený zákazník se znovu vrací /jsem výrobce a prodejce v textilu, takže o tom něco vím/. Děkuji za vaši zpětnou vazbu na můj email - pokud tedy opravdu připomínky čtete a váš dotazník není jen marketingem