Zklamání
Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Pro mě je zásadní kromě kvalitního servisu pružná komunikace s pracovníky a hledání řešení dobrého nejen pro servis, ale i pro moje fungování. Leccos jsem schopna pochopit, ale je třeba komunikovat včas a narovinu. Nechci být poslední zákazník v řadě jiných fleetových, který bude pokorně čekat, až si někdo udělá čas i na moje auto.
Organizace: Pracovníci si nepředávají telefonické a emailové informace mezi sebou, takže během dovolené některého pracovníka nedojde k informaci toho, kdo auto přebírá na servisu. Nechápu, proč je odsouhlasen termín přijetí do servisu, když musí být dopředu jasné, zda bude či spíše nebude kompetentní pracovník mít kapacitu typ opravy provést. Nikomu zřejmě nepřipadá neprofesionální až bezohledné nechat zákazníka bez informace a auta, které zbytečně stojí na parkovišti a je pojízdné. Nabídka 50 % slevy na zapůjčení náhradního vozu je absurdní, když ke zdržení opravy o další týden dojde vinou neuvěřitelně špatné organizace práce.
Péče o zákazníky: Přes více než měsíc domluvený termín servisu, stálo auto po přijetí týden na parkovišti servisu, aniž by kdokoliv provedl nějaký servisní úkon či alespoň diagnostiku.
1 osoba považuje tuto recenzi za užitečnou