Řešení škodní události
Organizace: Dohodnutý čas byl 7:30. Auto "šlo na dílnu" až v 14:45. Po dalších cca 30 minutách mi volali, že nemohou najít bezpečnostní klíč, takže po téměř 8 hodinách, kdy už auto bylo u vás se na něm teprve začalo pracovat. Při domlouvání termínu mi bylo řečeno, že vozidlo bude po obědě hotové.
Péče o zákazníky: O škodní události věděli vaši zaměstnanci několik týdnů. Vše bylo domluvené a jediné na co se čekalo, byl disk. V den, kdy jsem dovezl vozidlo, tak mi po cca hodině volali, že nevěděli jaký leasing na vozidle mám a že teda musím fakturu uhradit ihned po provedení prací, jinak mi vozidlo nemohou předat. To se jako nikdo nepodíval a nemohl to říct předem? Já s tím obecně nemám problém a chápu, že u nového zákazníka to takto chcete udělat, ale nebylo by od věci o tom vědět dopředu a ne až hodinu po tom, co už je vůz u vás a má se na něm už pracovat. Následně ještě další 2 telefonáty v průběhu odpoledne ve stylu "My musíme ještě udělat i zadní geometrii k té přední, takže celková cena se změní" Jako opravdu nedokáže nikdo spočítat tu cenu předem? Ano, pokud by to bylo něco neočekávaného, ale toto vím i já, že se musí udělat a to nejsem automechanik. Vzhledem k tomu, že na vše jsou dané postupy, tak mě udivuje, že nikdo to neumí dát na papír a řídit se podle toho. Po této zkušenosti mám spíš pocit, že nevíte co děláte.
Takže ve finále z toho, že 7:30 dovezu vůz a po obědě si ho vyzvednu, tak jsem v 15h ani nevěděl, jak a jestli se dostanu domů.