car.advisor Home
Logo Louda Auto Brno

Louda Auto Brno

4.6
89%

Hněvkovského 81

61700 Brno


Volkswagen

Service

SEAT

Service

Volkswagen Užitkové vozy

Service

CUPRA

Service

Hodnocení

 

(139)

 

(8)

 

(10)

 

(4)

 

(8)

1
CUPRA

Špatná zkušenost

Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Přivezl jsem vozidlo na první servis a byl jsem poučen, že vozidlo bude hotové za 4h. Nebudu polemizovat, zda první servis vozidla opravdu zabere tolik času. Zprávu o hotovém servisu jsem dostal až za 5h. Při přejímce jsem připomenul moji žádost o reklamaci laku - žádost jsem vznesl již ráno při odevzdání vozidla. Přejímací Technik řekl, že si auto musí ještě nafotit, což mě dost zarazilo, vzhledem k tomu, že auto měli k dispozici již více jak 5h. Naplánovali jsme provedení reklamace o 2 týdny později. Když jsem dorazil ve smluvený den a čas, tak mi ten stejný Přejímací Technik říkal, že si auto musí nafotit (znovu), a teprve založit nový případ pro tuto reklamaci, odeslat požadavek do továrny a vyčkat cca 2-3 dny na odpověď s rozhodnutím. Auto muselo zůstat v servise po celou dobu průběhu reklamace, s čímž jsem počítal. Nicméně technikovi trvalo celou hodinu, než se vrátil z dílny s pořízením (foto)dokumentace. Načež mi řekl, že odlupování laku se může stát po zasáhnutí kamínkem, že tam vidí nějaký dolík nejspíš od kamínku který to mohl způsobit, a že očekává že to továrna zamítne. Vzhledem k tomu, že auto nemělo najeto ani 30tis km a bylo teprve necelý 1,5 rok staré, trval jsem na zadání reklamace. Místo 2-3 dnů mi předávací technik odpověděl hned drůhý den ráno s tím, že reklamace je zamítnuta. Celá tato zkušenost a jednání ve mě zanechaly velkou nedůvěru v serióznost a způsob jednání tohoto místa. Přístě radši pojedu jinam, ikdyby to bylo mnohem dál.

Service

Reparatur Karosserie/Lack

Petr H.
12/1/2025
3
Volkswagen

Oprava po pojistné události

Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Kvalita provedené práce. Kvalita oprav: Při prvním vyzvedávaní auta, po opravě pojistné události (výměna dílů a lakování), byli díly nespasované, ve spárách mezi díly byl zatečený lak, auto nebylo umyté.

Unfall

Reparatur Karosserie/Lack

Martin B.
11/28/2025
5
SEAT

Viktor Z.

Servis navštěvuji dlouhodobě a jsem spokojen

§57a-Begutachtung (Pickerl)

Reparatur

Viktor Z.
11/28/2025
5
SEAT

Dudek

Velké změny v přijímací budově

Service

Luděk K.
11/27/2025
5
SEAT

Doplnění oleje

Doplnění oleje bez objednání před delší cestou proběhlo rychle a k mé spokojenosti.

Reparatur

Libor T.
11/27/2025
1
CUPRA

Servis

Se servisem jsem byl nespokojen.

Service

Reparatur

Petr K.
11/26/2025
3
SEAT

Servis OK, následná péče katastrofa

Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Přijímaci technik byl velmi vstřícný a nápomocný. Jemu náleží poděkování a nejvyšší hodnocení. Avšak potřebuji dodatečné informace k provedeným servisním úkonům a informaci k navigaci. Psal jsem několikrát email jednou jsem telefonoval s žádostí o reakci. Vše je ignorováno. Loajalita: Potřebuji dodatečné informace k provedeným servisním úkonům. Psal jsem několikrát email jednou jsem telefonoval s žádostí o reakci. Vše je ignorováno.

Service

Pavel N.
11/24/2025
2
CUPRA

Špatná příprava plánované opravy

Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Zhruba měsíc před předáním jsem byl v prodejně na prohlídku poškození, kontrolovalo se číslo pojistné události a v den předání mělo být vše nachystáno na opravu která, měla proběhnout od pondělí do pátku. Reálně tam auto stálo zhruba 3-4 dny na parkovišti, protože se teprve začal řešit proces s pojišťovnou a objednaly se díly. Termín předání se posunul na středu následující týden. Když jsem volal ohledně vyzvednutí vozidla bylo mi sděleno, že jim chyběl jeden díl, který objednali a díl musí do lakovny. Nakonec jsem auto přebíral místo po pěti dnech po téměř třech týdnech. Všechny informace jsme si musel zjišťovat ze své strany - nikdo mi ohledně změn termínu a pod nevolal.

Reparatur Karosserie/Lack

Jiří P.
11/24/2025
5
CUPRA

Prvidelná údržba

Bohužel prodejna se změnila na Ford a není nikde jasně značeno, že se servis Cupra provádí dál. Myslím, že nikde není ani logo Louda, za mě velmi matoucí. Personál prodejny velmi ochotný a profesionální.

Service

Libor K.
11/23/2025
5
SEAT

Moje první návštěva v Seatu

Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Byl jsem spokojen

Service

Jiřina B.
11/20/2025
3
SEAT

1. Garanční prohlídka Seat Tarraco

Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Neproběhlo objednané nacenění vozu, nebyla zaznamenána mou ohlášená závada v rámci reklamace.

Service

Ivan S.
11/11/2025
3
SEAT

Always something ...

Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Positives: Fully pleased with the outcome of the car service (different checks besides tires swap) They have a young guy there (cant say names apparently) who noticed I struggle with Czech and he switched to English without a doubt. Thanks a lot , I really appreciate it. Why 3 stars? I ordered online a backup car, and when I arrived to the dealer there was no car. When I ordered it online I received a confirmation email and the alternate vehicle request was there. I received an SMS the day before the service. It is not like you did not have means to let me know in advance that I'd have to spend 1 hour to get back home on public transportation (and 40 mins to pick up the car later) . Not the 1st time it happens. The dealer's location has heavy traffic due to roadworks ( end in 2027). Site is a pain to be accessed in rush hours. If you cant deliver, just remove the backup car choice from the web, it will make you a favor. If you still want to offer that possibility and risk it on these (I assume seldom) cases then please upgrade your notification processes. Thank you.

Räderwechsel

Luis B.
11/6/2025