Poškozené disky po přezutí
Bohužel Autocentrum J.Š. nemohu doporučit! V dubnu 3.4. 2025 jsem u nich byla na servisu přezouvat pneumatiky na Seat Leonu FR. Předem mi bylo řečeno, že kola nemyjí, protože na to nemají čas. Byla jsem si tedy převzít Leona a kola byly špinavé od černé pasty, takže nebylo nic vidět. Jela jsem si tedy umýt auto na bezkontaktní myčku pár metrů od salonu. Po umytí jsem zjistila kruhové poškození všech 4 disků.Napsala jsem tedy hned po umytí technikovi, který mi auto předával, že jsou všechny disky kruhově poškrábané a přidala i fotky. Technik se mi neozval několik dní, tak jsem informovala vedoucího servisu. Ten mi řekl, že danou záležitost bude v týdnu řešit. Dále mi bylo řečeno, že na kamerových záznamech bohužel není detail patrný a že budou muset vzít kolo a vyzkoušet, zda k poškození disků mohlo dojít na přezouvačce pneumatik. Napsala jsem tedy vedoucímu servisu, že souhlasím s provedením zkoušky. Domluvili jsme se na 16.4.2025. Přijela jsem tedy na domluvenou zkoušku. Šli jsme k autu a vedoucí servisu si disky ani pořádně neprohlédl a rovnou mi řekl, že za něj jsou disky v pořádku a jestli mám auto na OL a kde mám ukladněné pneumatiky. Řekla jsem mu, že Leona mám na OL, ale že to na tom nic nemění a že pneumatiky mám ukladněné celou dobu u nich přes Škofin. Na to konto mi bylo řečeno, že mi pneumatiky vyskladní a že si je mám odvézt, že tu takové zákazníky nechce. Vrátili jsme se tedy dovnitř a vedoucí servisu mi přinesl papír na vyskladnění pneumatik. Odmítla jsem to podepsat s tím, že jsem sem nepřijela vyzvednout pneumatiky a mám u nich zaplacené uskladnění, ale že jsem přijela na zkoušku disků. A na to mi řekl, že za něj jsou disky v pořádku, že mechaniky poslal domů a žádná zkouška neproběhne a ať si odvezu pneumatiky, že za něj je to všechno a víc se semnou bavit nebude . Odmítla jsem tedy pneumatiky převzít a řekla jsem ať mi tedy zavolá někoho, kdo se semnou bavit bude. On odmítl a řekl, že za chvíli jde domů a že jestli hodlám sedět v salonu do půlnoci. A pak odešel. Toto jednání mi u vedoucího servisu nepřijde v pořádku. Pozvat někoho na zkoušku a pak Vás pošle s prominutím někam…Odešla jsem a po odchodu jsem kontaktovala Škofin. Ti mi řekli ať vedoucího servisu kontaktuji znovu a ať zkusíme najít nějaké vhodné řešení. Kontaktovala jsem ho tedy znovu, i když po jeho neprofesionálním jednání nerada a žádala jsem o návrh řešení. Vedoucí servisu přišel s tím ,, ve VWFS vymysleli, že Vám můžeme disky přeleštit. Předem upozorňuji, že jsme takový postup ještě nerealizovali a nemohu tedy k tomu dát záruku na to, jak celý tento postup dopadne a zda disky opravdu nepoškodíme. Nechám tedy na Vás, zda budete chtít toto provést, ale s rizikem, že ted disky možná opravdu poškodíme- na toto riziko upozorňuji předem s tím, že neneseme náklady na možné poškození, které vznikne na základě Vašeho rozhodnutí….“ Toto Vám nabídne vedoucí servisu. Jako vedoucí servisu by p. A.V. měl vědět, že povrch ALU disku je leštěný chrom a tyto kola se neopravují a nerozlešťují. Zjišťovala jsem si to u jiných Autorizovaných servisů a názor byl vždy stejný. Disky jsou prokazatelně zničené od přezouvačky a nikde jinde se kvůli uskladnění nepřezouvalo. Bohužel ani po takové době jsme se stále nedomluvili na řešení a Škofin jako majitel vozidla mě také zklamal. Brala jsem si Leona u Autocetram J.Š., protože jsem si myslela, že to je solidní.U prvního přezutí super a u druhého bohužel odřely všechny disky a nechtějí za to přebrat zodpovědnost, ale raději to hodí na zákazníka a ještě s ním jednají jako s odpadem. A to se říká ,, Náš zákazník, náš pán.“ , ale v tomto salonu to bohužel asi neplatí. Chtěla jsem se domluvit po dobrém, ale všichni se to snaží zamést pod koberec…proto píši hodnocení až teď. Kdybych si kola odřela o obrubník, nevypadalo by to takto a nebyly by všechny 4 disky stejně kruhově poškozené. Tento salon bohužel už nemohu doporučit, ale naopak ho silně nedoporučuji, pokud nechcete řešit starosti jako já.