Smíšené pocity - z dovedené práce a přístupu k zákazníkovi(servisu)
Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Smíšené pocity, nevíme, jestli pan technik, co řeší kalibrace radaru. Je oprávněná osoba k tomu, aby nám řekl, že si máme najít jiný autorizovaný servis. To nás trošku mrzí samozřejmě … Nikdy problém nebyl, když jednou vyvstane, chovají se k nám, jako ……. A cokoliv odmítají.
Kvalita oprav: Řešili jsme kalibraci radaru, poté technik řekl, že se musí přehrát software kamery v celním okně, že vykazuje chybu. Další den, kdy byl majitel bez auta se přehrával software. Bez výsledku jsme odjeli pryč a kamera je prý na výměnu. Výsledná ústní zpráva technika. Po několika zdlouhavých dnech, jsme zjistili, že kamera je opravdu špatná, ale s tím, že bylo potřeba prvně vyměnit jednotku pro radarovou soustavu (image processing jednotka). Poté se řešila kamera.
Technik, který opravu řešil a přehrával software, odhadl špatně staří jednotky a vůbec vozu, tudíž jednotku, laicky řečeno “odpálil”.
Vše je řešeno se soudním znalcem, jelikož pochybení nám bylo odmítnuto, až dosti ignorantským způsobem, to jak technikem dílny, tak servisním poradcem p. *****.
Nicméně finální fáze ze dne 17.9, kalibrace radaru, po výměně kameře a jednotky radaru, dopadla dobře.
Péče o zákazníky: Přístupem k zákazníkovi, při řešení problémů.