Nespokojenost se servisem a nevyřízenými požadavky
Celkové hodnocení podniku (ověřeno): Při objednání do servisu jsem jasně uvedl, že potřebuji: • vyčištění klimatizace, protože z ní jde nepříjemný zápach, • kontrolu nefunkčního osvětlení interiéru, • odstranění hluku ve dveřích a praskání pod obložením, • a výměnu pneumatik za zimní. Co jsem nakonec obdržel? Pouze výměnu pneumatik. Bylo mi řečeno, že obložení dveří bylo opraveno, protože zvuk způsoboval plast. Výsledek však vydržel jen asi tři hodiny – poté se hluk znovu objevil. Kontrola osvětlení interiéru nebyla přijata k opravě a reklamaci jste odmítli sepsat. Čištění klimatizace bylo úplně ignorováno. Dvě hodiny po servisu jsem volal a ptal se, proč klimatizace nebyla vyčištěna. Bylo mi řečeno, že ŠkoFin tento úkon nehradí. To však není pravda – ve smlouvě mám jasně uvedeno, že čištění klimatizace se provádí jednou ročně. A i kdyby tomu tak nebylo, proč mi to nikdo na místě neřekl? Jel jsem k vám z jiného města s tím, že vůz nechám v servisu a odjedu náhradním vozem, o který jsem žádal předem. Nakonec jste mi v 7:57, tedy tři minuty před termínem, zavolali, že náhradní vůz pro mě nemáte a že všechny práce stihnete za tři hodiny. Po třech hodinách mi byla vyměněna pouze sada pneumatik – něco, co bych si mohl nechat udělat i v Praze bez ztráty času a cesty. S přístupem a kvalitou služeb jsem velmi nespokojen. Budu se obracet také na ŠkoFin a výrobce vozidla, protože takové jednání považuji za zcela nepřijatelné.