přezutí na zimní pneu + hodnocení
Péče o zákazníky: Pro tentokrát nespokojena. Díky tomu, že mechanik nemohl najít klíč od bezpečnostních šroubů jsem v servisu strávila 2 hodiny navíc. Podotýkám, že zbytečně, protože klíč se nakonec našel na svém místě, tedy v kufru u rezervy. Původní návrh zněl odvařit bezp. šrouby a vyměnit je za obyčejné. Když jsem trvala na tom, ať se pořádně ještě jednou podívají k rezervě, klíč byl nalezen. Popravdě řečeno si opravdu nejsem jistá, zda ho tam hned napoprvé vůbec někdo hledal.
Organizace: Toto hodnocení souvisí s tím, co jsem uvedla výše. Servisní poradce byl velmi příjemný, ale zblbnul mě natolik, že jsem si fakt myslela, že mám klíč k bezp. šroubům od kol schovaný snad v loketní opěrce nebo, že jsem ho vážně někam ztratila já. V minulosti jsem nikdy nemusela řešit, zda mechanici ukládají věci na své místo. Obecně mám pocit, že služby v servisu se pouze zdražily, ale jejich úroveň je stejná nebo horší. Vč. dlouhé objednací lhůty.
Kvalita oprav: Provedené práce asi nakonec v pořádku, očekávala bych alespoň malou kompenzaci v podobě vysátí auta nebo drobné slevy za promarněný čas, vzhledem k tomu, že váš servis využívám pravidelně již od roku 2017. Ale abych si jen nestěžovala, dostala jsem žeton do kávovaru :). Podotýkám, že doposud byla moje hodnocení tohoto servisu pouze kladná. Určitou svoji nespokojenost sleduji s výměnou vedení a personálu, ale to může být jen můj osobní dojem.